Verkkokaupan toimitusehdot 

  • Yleistä verkkokaupasta Voimassa1.4.218 alkaen

Verkkokaupan Sugerini.fi tuotteita myy Tmi.Sugerini.fi (y-tunnus 2541800-8)

Yhteystiedot:

Tmi.Sugerini

Joutsentie 6,

45160 KOUVOLA

Huom! EI MYYMÄLÄÄ

KÄYNNIT/NOUDOT SOVITTAVA ETUKÄTEEN

Myymme tuotteita ympäri maailmaa 18 vuotta täyttäneille yksityishenkilöille sekä yrityksille. Mikäli haluamasi maa ei ole vaihtoehdoissamme, voit pyytää sen lisäämistä asiakaspalvelustamme. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin. Pidätämme oikeuden myydä asiakkaalle, jolla on toistuvia palautuksia.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan ostoskorin kautta. Täytä kaikki tietosi huolellisesti. Huomaa täyttää kaikki kohdat ja muista hyväksyä toimitusehdot niin pääset eteenpäin. Tietojen syöttämisen jälkeen järjestelmä ohjaa sinut maksamaan tilaustasi. Voit tehdä sen vain verkkopankkitunnuksilla. Tieto paketin saapumisesta kun tilauksesi on toimitettu, Sugerini.fi asiakaspalvelu lähettää sinulle sähköpostiin viestin, missä on  paketin seurantakoodi.

Asiakkaalla on vastuu että tilauksella olevat tiedot ovat oikein ja näin tilaus pystytään toimittamaan onnistuneesti. Kirjeenä tilatut tuotteet toimitetaan suoraan asiakkaan postilaatikkoon. Kirjeenä tilattuja toimituksia ei voi seurata.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Mikäli sinulla ei ole verkkopankkitunnuksia, voit tehdä tilauksen meille myös sähköpostilla. Lähetä meille seuraavat tiedot: nimi, osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite sekä tilattavien tuotteiden koodit. Teemme tilauksen sinulle manuaalisesti ja lähetämme sähköpostiisi laskun. Tilauksesi toimitetaan kun suoritus on maksettu tilillemme. Emme lähetä tilauksia postiennakolla.

Kampanjakoodit: Satunnaisina aikoina verkkokaupassamme saattaa olla voimassa kampanjakoodeja, joilla voit saada alennuksen tai muun edun tilaukseesi. Mikäli olet saanut kampanjakoodin, syötä se ostoskorissa kampanjakoodi kenttään ja aktivoi. Näin saat edun. Kampanjakoodeja ei voi hyödyntää tilaukseesi jälkikäteen. Huomio että kampanjakoodeja voi olla useampi kuin yksi voimassa mutta voit saada vain yhden edun tilaukseesi kerrallaan. Lahjakortilla ostettaessa ota yhteyttä asiakaspalveluun saadaksesi kampanjakoodiedun. Kampanjakoodeista usein tiedotetaan Facebook-sivuillamme ja uutiskirjeellämme.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksutavat

Voit maksaa ostoksesi verkkokaupassamme verkkopankkipainikkeilla. Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä.

Valittuasi maksutavan maksutapahtuma siirtyy maksutavan järjestelmään. Hyväksyttyäsi maksun ja palattuasi verkkokauppaan maksu kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle. Maksu suoritetaan Checkout Finland Oy:n hallinnoimalle tilille, josta se siirretään kauppiaalle.

Checkout on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu. Checkout-palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin.


 Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Osuuspankki, Nordea, Danskebank, Handelsbanken, PoP Pankki, Aktia, Oma sp, S-pankki, Ålandsbanken ja Collector lasku.

Lasku ja Osamaksu

Saat kauttamme huimat 45 päivää korotonta maksuaikaa. Laskun lähettää sinulle laskun tarjoaja 

Jos haluatkin maksaa laskusi erissä, se hoituu kätevästi: laskun saatuasi voit helposti muuttaa maksutapasi osamaksuksi.

Mash-maksutavat

Mukavasti maksuaikaa

 

Kun maksat ostoksesi Mash-laskulla, saat vähintään 14 päivää korotonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit maksaa sen kerralla ilman lisäkuluja tai muuttaa sen halutessasi erämaksuksi. Ostamiseen riittää myymälässä oma henkkari. Jotkin maksupäätteet pyytävät lisäksi puhelinnumeron.

 Mash-laskulla ostaminen

• Ostamiseen riittää oma henkilötodistus ja puhelinnumero.

• Saat vähintään 14 päivää korotonta maksuaikaa.

 Jos haluatkin maksaa laskusi erissä, se hoituu kätevästi: saatuasi laskun voit helposti muuttaa sen
erämaksuksi.

Laskun muuttaminen erämaksuksi

 

Tee ostokset ensin myymälässä Mash-laskulla. Laskun saatuasi voit valita, maksatko kaiken kerralla vai haluatko muuttaa laskun erämaksuksi.

 

• Mahdolliset maksuajat ovat 3, 6, 9, 12, 18 tai 24 kuukautta.

• Erämaksu laskutetaan 30 päivän välein.

• Kuukausimaksu 0,41-28,89 €/kk (riippuen oston summasta ja valitusta maksuajasta), korko 19,90 %, ei muita kuluja.

 Kysyttävää laskutuksesta?

Asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään: 

asiakaspalvelu@mash.com tai puh. 0800 94580

24/7, puhelu on maksuton

 Maksutapaehdot

Mash-ostokset rahoittaa Mash Finance Oyj (Y-tunnus: 2159120-9). Olemme vuodesta 2007 asti toiminut suomalainen rahoitusalan yritys.

 

Mash-laskua tai -erämaksua voivat hyödyntääuseimmat Suomessa vakituisesti asuvat yli 20-vuotiaat henkilöt, joilla on suomalainen henkilötunnus. Mashin myöntämä ostosraha voi myymälässä olla enintään 3 000 euroa. Ostosrahan enimmäismäärää on erikseen mahdollista korottaa aina 10 000 euroon asti. Tämä tapahtuu kirjautumalla Mashinverkkopalveluun ja täyttämällä muutamia lisätietoja. Esimerkiksi maksaessasi arvoltaan 2 000 euron ostoksen erämaksulla on todellinen vuosikorko 29,25 % maksuajan ollessa 12 kk.

Mash Finance Oyj:llä on oikeus tarkastaa Mash-laskulla tai -erämaksulla maksavan asiakkaan luotto- ja osoitetiedot ja myöntää tai evätä luotto niiden perusteella. Mash-laskulla tai -erämaksulla maksavan tulee antaa henkilötunnuksensa tai tunnistautuapankkitunnuksillaan tilausta tehdessään.

 www.mash.com

 

Asiakaspalvelu palvelee 24 h/vrk

Puh. 0800 94580

(ma–su 24 h, puhelu on maksuton)

 

asiakaspalvelu@mash.com

 LUOTONANTAJA

Mash Finance Oyj


Voit lukea lisää Mash:istä https://www.mash.com/fi/kuluttajille/hinnasto

Huomaathan kuitenkin, että tarjoamamme 45 päivän koroton ja kuluton maksuaikaa ei sivuilla mainita. Se on meidän tarjoama etu.

Valitessasi Collectorin lasku- ja osamaksuvaihtoehdon saat automaattisesti korotonta maksuaikaa seuraavan kuukauden viimeiseen päivään asti. Voit maksaa koko summan kerralla tai jakaa maksun pienempiin eriin. Laskut erääntyvät joka kuukauden viimeinen päivä. Laskuun lisätään 2,95 euron laskutusmaksu.

Laskulla tai osamaksulla on mahdollista maksaa tuotteita 2000 eurolla ja takaisinmaksuaika on 48 kk. Nimellinen vuosikorko on 19,2 %.

Laskun saadessaan voit valita osamaksun maksamalla kuukauden vähimmäissumman, joka ilmenee hänen laskustaan. Laskulla tai osamaksulla maksavan asiakkaan tulee olla vähintään 20-vuotias ja luottotiedot tarkastetaan tilauksen yhteydessä. Myöhästyneistä maksuista ja maksamattomista laskuista veloitetaan 5 euron muistutusmaksu sekä korkoa 1,60 % kuukaudessa viivästyneeltä ajalta.

Tarkemmat ja päivitetyt tiedot www.collector.fi



Huom! Mikäli maksuvaihtoehdoista ei löydy sinulle sopivaa, otathan yhteyttä sugerini@gmail.com. Voimme tehdä tilauksen sinulle myös perinteisellä tilisiirtomaksulla. Ulkomaille toimitettavat tilaukset tulee maksaa käyttäen kansainvälisiä luottokortteja.

Maksuvaihtoehdot Visa, Visa Electron tai MasterCard-kortilla:

 Voit maksaa seuraavilla Luottokunnan korteilla: Visa, Visa electron sekä Master Card.Sugerini.fi verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja toimittaa tuotteet ostajalle, sekä hoitaa kauppaan liittyvät lakisäteiset ja itse määrittelemänsä muut velvoitteet. Luottokunnan korteilla (Visa, Visa electron, Mastercard) tehtävissä maksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Suomen Ostolaskut Oy:n (2284303-3) välille, joka on maksun saaja ja Checkout -palvelun virallinen yhteistyökumppani, ja joka tilittää maksun myöhemmin kauppiaalle. Luottokunnan sopimuskumppani asiassa on Suomen Ostolaskut Oy.

OP Lasku
OP Osta laskulla –rahoitus on hyödykesidonnainen kertaluotto, jolla kuluttaja voi maksaa verkko-ostokset erissä

Rahoituksen myöntää OP Yrityspankki Oyj, joka tarkistaa kuluttajan luottotiedot ennen rahoituksen myöntämistä

OP Osta laskulla on tarkoitettu
Yli 20-vuotiaille yksityishenkilöille Suomessa
Kuluttaja saa ensimmäiselle maksuerälle maksuaikaaa 30 päivää
Osta laskulla –rahoituksen voi saada 50-5000 euron ostokselle
Kuluttaja voi halutessaan maksaa koko velan kerralla pois
Osta laskulla –rahoituksen korko on kiinteä 14,95 % ja maksutavasta peritään kuluttajalta 2 euron laskutuspalkkion laskulta

Kännykkämaksaminen
Kännykkämaksamistä käyttävältä asiakkaalta tuotteen summa peritään puhelinlaskussa, ja puhelinoperaattori tai muu palveluntarjoaja tilittää maksun verkkokauppiaan Checkout-tilille. Maksaminen tapahtuu soittamalla tiettyyn maksunumeroon.

Ennakkotilisiirto
Ennakkotilisiirtoa käyttävä asiakas saa itselleen tulostettavaksi ennakkolaskun, jonka hän maksaa. Ennakkotilisiirtoa käytettäessä maksu näkyy kauppiaan järjestelmässä keskeneräisenä, kunnes asiakas on maksanut laskunsa.


Pay Pal:
Voit maksaa myös Pay Pal -tililläsi, valitsemalla maksuvaiheessa Pay Pal – vaihtoehdon. Valittuasi tämän vaihtoehdon, ohjaudut Pay Palin sivuille, johon voit syöttää omat tietosi. Pay Pal hyväksyy myös Visa, Master Card, Discover ja American Express – kortit.

Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Tmi.Sugerini.fi yritys
toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja
 lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle.

Virheellinen tieto nettikauppassa
Pidätämme oikeuden pidättäytyä toimituksesta, mikäli kyseessä on virheellisesti syötetty hintatieto, tai jokin muu virheellinen tieto.

Ylivoimainen este (Force Majeure)
Emme vastaa ongelmasta jonka aiheuttaa Force Majeure-tyyppinen meistä riippumaton äkillinen hätätilanne tai varkaustapaus.

Toimitusaika

Tilauksesi lähtee varastoltamme normaalisti 1-2 arkipäivän sisällä. Toimitusajat on ilmoitettu ostoskorissa valitsemasi toimitustavan mukaan. Sesonkiaikoina kuten esimerkiksi tarjouskampanjoiden tai Joulun aikaan toimituksissa saattaa olla ruuhkaa mutta ilmoitamme pitkittyneestä toimitusajasta aina Uutiset-sivuillamme.

Mikäli tuotteellasi on kiire, pyytäisimme ilmoittamaan siitä asiakaspalveluumme: sugerini@gmail.com  Mikäli tuote jostain syystä loppuu varastostamme, ilmoitamme siitä asiakkaalle välittömästi. Pyrimme kuitenkin aina tilamaan uudet tuotteet toimitusajan puitteissa. Kuitenkin joissain tuotteissa on pidempi toimitusaika, jolloin asiakkaalla on oikeus tällaisissa tapauksissa vaihtaa tuote toiseen tuotteeseen tai saada maksamansa raha takaisin ellei asiakas sitten halua odottaa tuotetta.

Toimitustapa ja toimituskulut  (Suomen alueella)

Kirjetoimitus (vain 1-3 tuotteelle)*2,50


Postipaketti Postiin tai pakettiautomaattiin6,00
Lahjakortti-toimitus sähköpostilla / Nouto0,00
Tilaus arvo yli 300€0,00
  

* Kirjetoimituksen voit valita vain jos tuotteen kohdalla lukee "Voidaan toimittaa kirjetoimituksena". Mikäli valitset muita tuotteita, on tilauksesi toimitettava pakettina. Kirjeen maksimimitat ovat 3 x 25 x 35cm. Huomioi että mikäli yksikin mitta ylittyy, tulee tilaus toimittaa pakettina. Tämä saattaa myös ylittyä, mikäli tilaat useita tuotteita. Mikäli olet valinnut kirjetoimituksen ja tilauksesi vaatii pakettitoimituksen, perimme erotuksen paketin mukana olevalla laskulla. Mikäli tilaus on ilman toimituskuluja, pidätämme oikeuden toimittaa tilaus edullisimman toimitustavan mukaisesti.

Nouto varastolta 0€. Voit noutaa tilauksesi varastolta vain ennakkoon asiasta sopimalla. Kun teet tilauksen valitset, ostoskorissa toimitustavaksi noudon.
 

Toimitustapa ja toimituskulut (Muut maat kuin Suomi)

Eurooppa (4-10 päivää)29,90
Muu maailma (5-14 päivää)39,90


 Euroopan maihin yli 300€ tilauksiin toimitus 0€. Tmi.Sugerini.fi ei vastaa EU:n alueen ulkopuolelle tilattavissa tuotteissa mahdollisesti perittävistä tullimaksuista tai veroista.

Lahjatilaukset: Voimme toimittaa tilauksesi lahjaksi toiseen osoitteeseen. Tilauksen yhteyteen ostoskorissa voit kirjoittaa lahjansaajan yhteystiedot. Tämä on ilmaista ja lähetämme lahjatilaukset ilman tilauksen hintatietoja. Mikäli tilaat lahjan ulkomaille EU:n alueen ulkopuolelle, huomioithan että lahjansaaja saattaa joutua maksamaan tullimaksuja lahjasta.

Vaihto- ja palautusehdot

Kuluttaja-asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Asiakas maksaa palautuksesta tulevat kustannukset itse.

Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. 

Postissa palauttaessa paketin päälle palautusosoite:


 Tmi.Sugerini.fi

Joutsentie 6,

45160 KOUVOLA


Liitä paketin oheen vapaamuotoinen palautusilmoitus mistä ilmenee: Palauttajan nimi, tilausnumero ja tilinumero rahapalautusta varten.

Muista säästää kuitti kun jätät palautuksen Postiin , niin pitkäksi aikaa kunnes palautuksesi on käsitelty loppuun.

Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Emme lunasta postiennakkopalautuksia.

Hyväksymme palautukset kun ne ovat edelleen täysin myyntikelpoisia:

• Kaikki tuotelaput tallella kiinnit tuotteessa sen mukaisesti kun ovat olleet
• Pakkaukset ehjinä
• Tuote ehjänä ja kaikki osat mukana
• Huomioithan että esim. eläimen karvat tuotteessa saattavat estää tuotteen edelleen myynnin.

Huomioithan että palautuksen pakkausvastuu on lähettäjällä. Mikäli tuote on rikkoutunut matkalla huolimattoman pakkaamisen johdosta, pidätämme oikeuden evätä palautus.

Noutamaton paketti: Noutamaton paketti ei ole palautus. Mikäli asiakas ei nouda pakettiaan ja se palautuu meille, vähennämme palautuskuluina normaalin toimituskulun. Oikeiden tietojen antaminen on asiakkaan vastuulla tilausta tehtäessä. Mikäli tiedoissa on ollut virheitä tai puutteita ja toimitusta ei ole voitu toimittaa tämän vuoksi, uudelleen toimituksesta perimme normaalin toimituskulun.

 Rahapalautukset hoidamme 14 vrk:n kuluessa siitä kun palautus on meille saapunut ja käsitelty.

Huomioithan että emme palauta jo maksettuja toimituskuluja. Mikäli olet tilannut yli toimitusvapaan rajan ja palautuksen yhteydessä tilauksen arvo jää alle, lisäämme tilauksellesi normaalin toimituskulun ja vähennämme sen rahapalautuksesta. Esimerkki. Ilmainen toimitus yli 100e tilauksessa. Asiakas tekee tilauksen, jossa tilauksen arvo on 100e ja saa ilmaisen toimituksen. Asiakas palauttaa tuotteen minkä arvo on 20e ja tilauksen summa jää siis alle toimitusvapaan rajan eli arvo on 80e. Jos normaali toimituskulu on 6,00e. Lisäämme tuon tilauksen hintaan ja silloin se vähennetään palautettavasta rahasta. Palautus on näin 20e-6,00e=14,00e.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä viipymättä osoitteeseen sugerini@gmail.com Tilausvahvistus toimii takuunkuittina tuotteissa, joissa on takuu. Takuuaika on yleisesti 1 vuosi.

 Käyttötavaroissa reklamaatio-oikeus on virheen osalta 2 kuukautta. Reklamaatio-oikeus koskee selkeitä valmistusvirheitä. Käytöstä johtuvaa kulumista tai rikkoutumista ei korvata. Viallisissa tuotteissa korvauksemme on maksimissaan tuotteen hinta. Muita sivullisia kustannuksia kuten toimituskuluja ei korvata. Mikäli tuotteessa todetaan käytöstä johtuva virhe tai tahallinen rikkominen, emme korvaa tuotetta ja mahdolliset palautuskustannukset peritään asiakkaalta.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut Postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio myös Postiin.

Muuta

Tuotteiden hinnat sisältävät alv 24% EU:n alueella. Tuotteet joiden perässä on alv 0%, käytämme marginaaliverotusta. Verotus menee käytettyjen tavaroiden kaupassa arvonlisäverottoman ostohinnan ja myyntihinnan erotuksesta. Tuotteiden ostohinta vaihtelee, joten mikäli asiakas haluaa kuitin missä on laskettu alv, saa sen aina asiakaspalvelustamme. Järjestelmä ei pysty tätä toistaiseksi laskemaan.

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tmi.Sugerini käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
 Tmi.Sugerini.fi sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.

Henkilötietolain (523/99) 10 §:n mukainen Rekisteriseloste

1. Rekisterinpitäjä

Nimi: Tmi.Sugerini.fi
 Yhteystiedot:sugerini@gmail.com

2. Rekisteriasioita hoitava henkilö

www.Sugerini.fi / Tmi.Sugerini.fi henkilökunta / sugerini@gmail.com

3. Rekisterin nimi

Sugerini.fi - verkkokauppa

4. Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus

Rekisteriä käytetään asiakassuhteen hoitoon, asiakasyhteydenpitoon ja markkinointiin. Rekisterin tietoja käytetään sugerini.fi:n omaan suoramarkkinointiin, jollei asiakas ole suoramarkkinointia kieltänyt. Sugerini.fi käyttää näitä ja muita asiakassuhteen aikana syntyneitä tietoja tuote- ja palvelutarjonnan suunnitteluun sekä tarjonnan kohdistamiseksi.

5. Rekisterin tietosisältö

1. Asiakkaan yhteystiedot ja tilaamisen mahdollistavat tiedot: sukunimi, etunimet, katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, matkapuhelinnumero ja sähköpostiosoite. Mahdollinen kielto lähettää asiakkaalle suoramarkkinointia. Mahdolliset sähköisen suoramarkkinoinnin luvat. Sugerini.fi verkkokauppaan rekisteröityneen asiakkaan tunnistamistieto (käyttäjätunnus).

2. Tiedot asiakkaiden tilauksista, toimituksista ja palautuksista.

6. Säännönmukaiset tietolähteet

Rekisterin yhteys- ja asiakkuustiedot saadaan asiakassuhteen syntyessä ja sen aikana asiakkaan rekisterinpitäjälle tekemistä ilmoituksista. Asiakassuhde syntyy, kun asiakas luo verkkotunnukset verkkokauppaan tai tilaa tuotteita.
 Suoramarkkinointikielto tallennetaan asiakkaan erillisen ilmoituksen perusteella. Sähköiseen suoramarkkinointiin (sähköposti) pyydetään asiakkaalta erikseen suostumus henkilötietolain mukaisesti.

7. Säännönmukaiset tietojen luovutukset

Asiakasrekisteristä ei luovuteta tietoja.

8. Rekisterin suojauksen periaatteet

Manuaalinen aineisto säilytetään lukitussa tilassa ja sinne on pääsy vain asiaankuuluvilla henkilöillä. Asiakasrekisteriin pääsevät Sugerini.fi n henkilökunta, joilla on ylläpitäjän käyttäjätunnukset palveluun www.sugerini.fi. Pääsy ylläpitoon on suojattu tunnuksen ja salasanan avulla. Tietoja kerrotaan tai luovutetaan ulkopuolisille vain lakiin perustuvan ilmoitusvelvollisuuden johdosta, kuten asiakkaan omasta pyynnöstä tai viranomaisen lakiin perustuvasta pyynnöstä.

9. Erimielisyydet asiakkaan ja verkkokaupan välillä

Jos verkkokaupan ja kuluttajan välistä erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn, kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).


Tietosuojaseloste 14.5.2018
Rekisterinpitäjä ja sen yhteystiedot
Tmi.Sugerini.fi (y-tunnus: 2541800-8)
Joutsentie 6
45160 Kouvola
sugerini@gmail.com
Mitä tietoja minusta kerätään?
Asiakasrekisteriin tallennetaan asiakkaan etunimi, sukunimi, katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maa, sähköpostiosoite, puhelinnumero, asioidessa käytetty kieli, asioidessa käytetty valuutta. Yritysasiakkaalta tallennetaan lisäksi yrityksen nimi, y-tunnus ja alv-tunnus.
Lisäksi verkkokaupan tilaustietoihin tallennetaan asiakkaan tilauksen yhteydessä antamat tiedot, kuten tilauksen tuotesisältö, maksutapa ja toimitustapa.
Mihin henkilötietoja käytetään?
Henkilötietoja käytetään:
* Asiakassuhteen hoitamiseen
* Tilauksen toimitukseen ja käsittelyyn, sekä arkistointiin
* Tilastollisiin tarkoituksiin
* Markkinointitarkoituksiin
Henkilötietojen käsittelyn oikeusperusteena on sopimus, suostumus tai oikeutettu etu.
Henkilötietojen käsittelyssä on huomioitu 25.5.2018 alkaen noudatettavan EU:n tietosuoja-asetuksen asettamat vaatimukset.
Kuinka kauan henkilötietojani säilytetään?
Säilytämme henkilötietojasi niin kauan, kuin on tarpeellista rekisterin käyttötarkoitusten toteuttamiseksi.
Lisäksi joitain tietoja voidaan säilyttää kauemmin niiltä osin kuin se on tarpeen laissa asetettujen velvollisuuksien, kuten kirjanpitoa ja kuluttajakauppaa koskevien vastuiden hoitamiseksi.
Tietojen luovutus kolmansille osapuolille
Luovutamme henkilötietoja logistiikka ja maksupalvelu yhteistyökumppaneille, verkkokauppamme toiminnan mahdollistamiseksi.
Asiakkaan oikeudet Asiakkaana sinulla on seuraavat oikeudet:
* Tarkistusoikeus
* Oikaisuoikeus
* Oikeus peruuttaa suostumus
* Poisto-oikeus