EZ Groom tuotteita saapunut uusi erä varastoon!

Toimitusehdot


Verkkokaupan toimitusehdot 

  • Yleistä verkkokaupasta Voimassa1.4.218 alkaen

Verkkokaupan Sugerini.fi tuotteita myy Tmi.Sugerini.fi (y-tunnus 2541800-8)

Yhteystiedot:

Tmi.Sugerini

Joutsentie 6,

45160 KOUVOLA

Huom! EI MYYMÄLÄÄ

KÄYNNIT/NOUDOT SOVITTAVA ETUKÄTEEN

Myymme tuotteita ympäri maailmaa 18 vuotta täyttäneille yksityishenkilöille sekä yrityksille. Mikäli haluamasi maa ei ole vaihtoehdoissamme, voit pyytää sen lisäämistä asiakaspalvelustamme. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin. Pidätämme oikeuden myydä asiakkaalle, jolla on toistuvia palautuksia.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan ostoskorin kautta. Täytä kaikki tietosi huolellisesti. Huomaa täyttää kaikki kohdat ja muista hyväksyä toimitusehdot niin pääset eteenpäin. Tietojen syöttämisen jälkeen järjestelmä ohjaa sinut maksamaan tilaustasi. Voit tehdä sen vain verkkopankkitunnuksilla. Tieto paketin saapumisesta kun tilauksesi on toimitettu, Sugerini.fi asiakaspalvelu lähettää sinulle sähköpostiin viestin, missä on  paketin seurantakoodi.

Asiakkaalla on vastuu että tilauksella olevat tiedot ovat oikein ja näin tilaus pystytään toimittamaan onnistuneesti. Kirjeenä tilatut tuotteet toimitetaan suoraan asiakkaan postilaatikkoon. Kirjeenä tilattuja toimituksia ei voi seurata.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Mikäli sinulla ei ole verkkopankkitunnuksia, voit tehdä tilauksen meille myös sähköpostilla. Lähetä meille seuraavat tiedot: nimi, osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite sekä tilattavien tuotteiden koodit. Teemme tilauksen sinulle manuaalisesti ja lähetämme sähköpostiisi laskun. Tilauksesi toimitetaan kun suoritus on maksettu tilillemme. Emme lähetä tilauksia postiennakolla.

Kampanjakoodit: Satunnaisina aikoina verkkokaupassamme saattaa olla voimassa kampanjakoodeja, joilla voit saada alennuksen tai muun edun tilaukseesi. Mikäli olet saanut kampanjakoodin, syötä se ostoskorissa kampanjakoodi kenttään ja aktivoi. Näin saat edun. Kampanjakoodeja ei voi hyödyntää tilaukseesi jälkikäteen. Huomio että kampanjakoodeja voi olla useampi kuin yksi voimassa mutta voit saada vain yhden edun tilaukseesi kerrallaan. Lahjakortilla ostettaessa ota yhteyttä asiakaspalveluun saadaksesi kampanjakoodiedun. Kampanjakoodeista usein tiedotetaan Facebook-sivuillamme ja uutiskirjeellämme.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen 

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja. Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/ Maksutavat Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa. 

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/ Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. 

Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com. 

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4) Sähköposti: helpdesk@vismapay.com Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16) Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta

Virheellinen tieto nettikaupassa


Pidätämme oikeuden pidättäytyä toimituksesta, mikäli kyseessä on virheellisesti syötetty hintatieto, tai jokin muu virheellinen tieto.

Ylivoimainen este (Force Majeure)
Emme vastaa ongelmasta jonka aiheuttaa Force Majeure-tyyppinen meistä riippumaton äkillinen hätätilanne tai varkaustapaus.

Toimitusaika

Tilauksesi lähtee varastoltamme normaalisti 1-2 arkipäivän sisällä. Toimitusajat on ilmoitettu ostoskorissa valitsemasi toimitustavan mukaan. Sesonkiaikoina kuten esimerkiksi tarjouskampanjoiden tai Joulun aikaan toimituksissa saattaa olla ruuhkaa mutta ilmoitamme pitkittyneestä toimitusajasta aina Uutiset-sivuillamme.

 Mikäli tuotteellasi on kiire, pyytäisimme ilmoittamaan siitä asiakaspalveluumme: sugerini@gmail.com  Mikäli tuote jostain syystä loppuu varastostamme, ilmoitamme siitä asiakkaalle välittömästi. Pyrimme kuitenkin aina tilamaan uudet tuotteet toimitusajan puitteissa. Kuitenkin joissain tuotteissa on pidempi toimitusaika, jolloin asiakkaalla on oikeus tällaisissa tapauksissa vaihtaa tuote toiseen tuotteeseen tai saada maksamansa raha takaisin ellei asiakas sitten halua odottaa tuotetta.

Toimitustapa ja toimituskulut  (Suomen alueella)

Kirjetoimitus (vain 1-3 tuotteelle)*2,50
XXs-paketti perille toimituksena5,90
Postipaketti Postiin tai pakettiautomaattiin5,90
Lahjakortti-toimitus sähköpostilla / Nouto0,00
Tilaus arvo yli 500€0,00
  

* Kirjetoimituksen voit valita vain jos tuotteen kohdalla lukee "Voidaan toimittaa kirjetoimituksena". Mikäli valitset muita tuotteita, on tilauksesi toimitettava pakettina. Kirjeen maksimimitat ovat 3 x 25 x 35cm. Huomioi että mikäli yksikin mitta ylittyy, tulee tilaus toimittaa pakettina. Tämä saattaa myös ylittyä, mikäli tilaat useita tuotteita. Mikäli olet valinnut kirjetoimituksen ja tilauksesi vaatii pakettitoimituksen, perimme erotuksen paketin mukana olevalla laskulla. Mikäli tilaus on ilman toimituskuluja, pidätämme oikeuden toimittaa tilaus edullisimman toimitustavan mukaisesti.

Nouto varastolta 0€. Voit noutaa tilauksesi varastolta vain ennakkoon asiasta sopimalla. Kun teet tilauksen valitset, ostoskorissa toimitustavaksi noudon.
  

Toimitustapa ja toimituskulut (Muut maat kuin Suomi)

Eurooppa (4-10 päivää)29,90
Muu maailma (5-14 päivää)39,90


 Euroopan maihin yli 500€ tilauksiin toimitus 0€. Tmi.Sugerini.fi ei vastaa EU:n alueen ulkopuolelle tilattavissa tuotteissa mahdollisesti perittävistä tullimaksuista tai veroista.

Lahjatilaukset: Voimme toimittaa tilauksesi lahjaksi toiseen osoitteeseen. Tilauksen yhteyteen ostoskorissa voit kirjoittaa lahjansaajan yhteystiedot. Tämä on ilmaista ja lähetämme lahjatilaukset ilman tilauksen hintatietoja. Mikäli tilaat lahjan ulkomaille EU:n alueen ulkopuolelle, huomioithan että lahjansaaja saattaa joutua maksamaan tullimaksuja lahjasta.

Vaihto- ja palautusehdot

Kuluttaja-asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Asiakas maksaa palautuksesta tulevat kustannukset itse.

Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. 

Postissa palauttaessa paketin päälle palautusosoite:


 Tmi.Sugerini.fi

Joutsentie 6,

45160 KOUVOLA


Liitä paketin oheen vapaamuotoinen palautusilmoitus mistä ilmenee: Palauttajan nimi, tilausnumero ja tilinumero rahapalautusta varten.

Muista säästää kuitti kun jätät palautuksen Postiin , niin pitkäksi aikaa kunnes palautuksesi on käsitelty loppuun.

Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Emme lunasta postiennakkopalautuksia.

Hyväksymme palautukset kun ne ovat edelleen täysin myyntikelpoisia:

• Kaikki tuotelaput tallella kiinnit tuotteessa sen mukaisesti kun ovat olleet
• Pakkaukset ehjinä
• Tuote ehjänä ja kaikki osat mukana
• Huomioithan että esim. eläimen karvat tuotteessa saattavat estää tuotteen edelleen myynnin.

Huomioithan että palautuksen pakkausvastuu on lähettäjällä. Mikäli tuote on rikkoutunut matkalla huolimattoman pakkaamisen johdosta, pidätämme oikeuden evätä palautus.

Noutamaton paketti: Noutamaton paketti ei ole palautus. Mikäli asiakas ei nouda pakettiaan ja se palautuu meille, vähennämme palautuskuluina normaalin toimituskulun. Oikeiden tietojen antaminen on asiakkaan vastuulla tilausta tehtäessä. Mikäli tiedoissa on ollut virheitä tai puutteita ja toimitusta ei ole voitu toimittaa tämän vuoksi, uudelleen toimituksesta perimme normaalin toimituskulun.

 Rahapalautukset hoidamme 14 vrk:n kuluessa siitä kun palautus on meille saapunut ja käsitelty.

Huomioithan että emme palauta jo maksettuja toimituskuluja. Mikäli olet tilannut yli toimitusvapaan rajan ja palautuksen yhteydessä tilauksen arvo jää alle, lisäämme tilauksellesi normaalin toimituskulun ja vähennämme sen rahapalautuksesta. Esimerkki. Ilmainen toimitus yli 100e tilauksessa. Asiakas tekee tilauksen, jossa tilauksen arvo on 100e ja saa ilmaisen toimituksen. Asiakas palauttaa tuotteen minkä arvo on 20e ja tilauksen summa jää siis alle toimitusvapaan rajan eli arvo on 80e. Jos normaali toimituskulu on 6,00e. Lisäämme tuon tilauksen hintaan ja silloin se vähennetään palautettavasta rahasta. Palautus on näin 20e-6,00e=14,00e.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä viipymättä osoitteeseen sugerini@gmail.com Tilausvahvistus toimii takuunkuittina tuotteissa, joissa on takuu.  Takuuaika on yleisesti 1 vuosi.

 Käyttötavaroissa reklamaatio-oikeus on virheen osalta 2 kuukautta. Reklamaatio-oikeus koskee selkeitä valmistusvirheitä. Käytöstä johtuvaa kulumista tai rikkoutumista ei korvata. Viallisissa tuotteissa korvauksemme on maksimissaan tuotteen hinta. Muita sivullisia kustannuksia kuten toimituskuluja ei korvata. Mikäli tuotteessa todetaan käytöstä johtuva virhe tai tahallinen rikkominen, emme korvaa tuotetta ja mahdolliset palautuskustannukset peritään asiakkaalta.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut Postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio myös Postiin.

Muuta

Tuotteiden hinnat sisältävät alv 24% EU:n alueella. Tuotteet joiden perässä on alv 0%, käytämme marginaaliverotusta. Verotus menee käytettyjen tavaroiden kaupassa arvonlisäverottoman ostohinnan ja myyntihinnan erotuksesta. Tuotteiden ostohinta vaihtelee, joten mikäli asiakas haluaa kuitin missä on laskettu alv, saa sen aina asiakaspalvelustamme. Järjestelmä ei pysty tätä toistaiseksi laskemaan.

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tmi.Sugerini käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
 Tmi.Sugerini.fi sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.

Henkilötietolain (523/99) 10 §:n mukainen Rekisteriseloste

1. Rekisterinpitäjä

Nimi: Tmi.Sugerini.fi
 Yhteystiedot:sugerini@gmail.com

2. Rekisteriasioita hoitava henkilö

www.Sugerini.fi / Tmi.Sugerini.fi henkilökunta / sugerini@gmail.com

3. Rekisterin nimi

Sugerini.fi - verkkokauppa

4. Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus

Rekisteriä käytetään asiakassuhteen hoitoon, asiakasyhteydenpitoon ja markkinointiin. Rekisterin tietoja käytetään sugerini.fi:n omaan suoramarkkinointiin, jollei asiakas ole suoramarkkinointia kieltänyt. Sugerini.fi käyttää näitä ja muita asiakassuhteen aikana syntyneitä tietoja tuote- ja palvelutarjonnan suunnitteluun sekä tarjonnan kohdistamiseksi.

5. Rekisterin tietosisältö

1. Asiakkaan yhteystiedot ja tilaamisen mahdollistavat tiedot: sukunimi, etunimet, katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, matkapuhelinnumero ja sähköpostiosoite. Mahdollinen kielto lähettää asiakkaalle suoramarkkinointia. Mahdolliset sähköisen suoramarkkinoinnin luvat. Sugerini.fi verkkokauppaan rekisteröityneen asiakkaan tunnistamistieto (käyttäjätunnus).

2. Tiedot asiakkaiden tilauksista, toimituksista ja palautuksista.

6. Säännönmukaiset tietolähteet

Rekisterin yhteys- ja asiakkuustiedot saadaan asiakassuhteen syntyessä ja sen aikana asiakkaan rekisterinpitäjälle tekemistä ilmoituksista. Asiakassuhde syntyy, kun asiakas luo verkkotunnukset verkkokauppaan tai tilaa tuotteita.
 Suoramarkkinointikielto tallennetaan asiakkaan erillisen ilmoituksen perusteella. Sähköiseen suoramarkkinointiin (sähköposti) pyydetään asiakkaalta erikseen suostumus henkilötietolain mukaisesti.

7. Säännönmukaiset tietojen luovutukset

Asiakasrekisteristä ei luovuteta tietoja.

8. Rekisterin suojauksen periaatteet

Manuaalinen aineisto säilytetään lukitussa tilassa ja sinne on pääsy vain asiaankuuluvilla henkilöillä. Asiakasrekisteriin pääsevät Sugerini.fi n henkilökunta, joilla on ylläpitäjän käyttäjätunnukset palveluun www.sugerini.fi. Pääsy ylläpitoon on suojattu tunnuksen ja salasanan avulla. Tietoja kerrotaan tai luovutetaan ulkopuolisille vain lakiin perustuvan ilmoitusvelvollisuuden johdosta, kuten asiakkaan omasta pyynnöstä tai viranomaisen lakiin perustuvasta pyynnöstä.

9. Erimielisyydet asiakkaan ja verkkokaupan välillä

Jos verkkokaupan ja kuluttajan välistä erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn, kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).